Menu
Your Cart

РЕКЛАМАЦИЈА

Доколку по прием на пратката, производот има видливи оштетувања на него (искинати делови), ве молиме јавете ни се на 02/3119987. Ние ќе ве известиме што е можно поскоро за понатамошните чекори.

Ако сте ја примиле пратката и по отворањето на кутијата сте откриле дека испорачаниот производ не се совпаѓа со нарачаниот или податоците на сметката не се точни, ве молиме, најдоцна во рок од 24 часа од денот на приемот на пратката, контактирајте ја нашата поддршка за корисници.

Ако купениот производ одстапува во однос на одредбите од Законот за заштита на потрошувачите, ве молиме контактирајте ја нашата поддршка за корисници.

Ве молиме, подгответе ги следните информации:

  • Вашиот број на нарачка
  • Код на производ и големина што сакате да ја рекламирате
  • Опис на проблемот што го имате

Можете да ги поднесете бараните информации со јавување на бесплатниот телефонски број 02/3119987

Што е можно поскоро, најдоцна во рок од 8 дена од денот на приемот на рекламацијата во писмена форма или електронски, ние ќе одговориме на рекламацијата и ќе ве известиме за понатамошните чекори за комплетирање на процесот. Рокот за решавање на рекламацијата е 15 дена од моментот на поднесувањето.

Во случај на враќање на производ на купувачот кој претходно платил на курирот, т.е. готовина при испорака, трошоците за враќање на стоката не се на товар на Тудорс трошоците се обврска на клиентот.

ЗАБЕЛЕШКА: Со потврдување на нарачката, со кликнување на копчето ПОТВРДИ НАРАЧКА, се согласувате со условите на рекламација.